Thursday, 1 March 2012

Telefon basic...

Sape ingat nset kat atas ni..semua orang mesti tau la ni  nset ape kan..Nset ni boleh dikategorikan sebagai nset basic la bagi semua orang..mesti semua orang penah guna kan tyme dulu2..

Sekarang ni,,mana ade dah orang pakai nset camni,,Dekat kedai pon dah x de jual dah agak nya..mugkin dah pupus kot..Tapi maybe ade setengah2 orang still simpan ag..buat pameran dekat umah..barang antik tu..haha

Dulu tyme sekolah bapak2 bag inset ni je tyme gedik2 nak merasa ada telepon..Jadi la dari x de kan..haha..Murah pon murah la..janji boleh kol n mesej...kalau menaip mesej tu,,bunyi mak ai...sebatu boleh dengar(tipu la tu,haha)..bunyi keypad tu bukan main kuat ag..siap boleh taip sambil pejam mata..fuh,,terror tu..hehe..

Lagi satu,,nset ni tahan gile..kalo jatuh banyak kali pon,,boleh guna ag tu..Baling kat dinding pon elok..Cuma maybe berkecai la kot cover die..Tapi x pe,,cover nset ni murah2..siap boleh buat koleksi lagi tu..haha


Macam2 design ada..haaha

p/s: Bile dah besar ni,,pakai la canggih sikit..sikit je la..ngeeee...

8 comments:

anif abdullah| AA said...

taw xpe.. tahan gilew..baling anjing pon rilex lagi.hee

.........cP~ said...

Tiga sekupang tetap menjadi pojaan..

sha my heart said...

igt =)

hp skrng ni macam2 jenis dah ada..

nuyui a.k.a miss YUI said...

smpai skg ada lg n leh guna..hihi..

baling pon ok ag kan..

Azee Hana said...

haha..cuma nset ni bateri je la x tahan..kalau telefon ,,kene charge skali..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

p/s: haah dear..still masuk spam =(

nuyui a.k.a miss YUI said...

p/s: hihi,xpela dear..no hal..asalkan yui tau itu bukan spam =)

c!kon!ech!c said...

teringat aku zaman asrama dlu....sorok n-pon dlm buku an azee....kite la tuh.....kah2...nset nie msih ade lagi jual kat sarawak tapi harga nye mmg boleh tahan sbb dye dar kategori barang antik kn.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura