Thursday, 29 March 2012

Pernah x hadapi situasi ini??


Kaum2 wanita sekalian......
Adakah baju dalam almari korang tersangat banyak..
Macam gambar kat atass tuh..
tapi gambar kat atas tu x cukup banyak kot..ngeee

Dan,pernah x korang hadapi situasi ni..

1."Haish,,nak pakai baju ape ni."

                         2."Ala,,kenapa dah x de baju y sesuai nak pakai."

           3."Baju dah habis ni,,bile nak shopping."

Mak ai,,baju berlonggok dalam almari tu ape...hoho..
+___+

Ha...
Camne,pernah x korang hadapi situasi camni jugak???????
Mesti pernah kan....x baik tipu...hehe..^____^



14 comments:

Bidadari Besi said...

SANGAT LAHH PERNAH...
Ahaaha. Tapi lepas tu sedar diri balik.
bukak mata besar-2 :DD

Masz Sidek said...

hehehe... selalu terjadi... ;p

NAL said...

hahaha..no komen

saffiya_aleesya @ echa said...

hahaha memang selalu jadi camtu pun..tiap kali nak kuar tiap kali bukak almari tiap kali tu laa dok pikir xde baju laa nak pakai tp yg depan mata sampai dah tak muat2 almari tu xtau apa citer nyer heheheh..perempuan memang mcm tu kan!!!

saffiya_aleesya @ echa said...

apa pun suka entri ni sbb kena ngn jiwa dan paling penting ini adalah fakta yer bukan auta sbb betul2 terjadi hahaha..

AiSyA LiEzA said...

selalu terjadi.. xtau nk pilih y mana satu.. ngee~ :D

.........cP~ said...

salam..haha..pernah je. Baju yang ada macam dah tak sesuai pakai. Dahnamkin dewasa la katakan. Hakhak..

Nurul Farah Asyikin said...

hahaha..memang sy camtu..pastu mula laa duk merepek nk bli baju baru..haha

*ZaFirAh* said...

pernah!~)
btw,fira follow blog ni semula:)

mirmashi94 said...

selalu. tp saya mmg x byk baju O.o << muka innocent. haha!

syakey said...

sungguhh! T__T

MaYa MustWany said...

samalah ..dialog pun sama gak tuh..hahaha
tpi xleh ckp dpn abah,abiz mula dia kata nk letak mana lagi..hahahah

!-CintaSiGadisTembam-! said...

huhu , selalu terjdi , bila nk pakai tak tau mne nk pilih :)

c!kon!ech!c said...

sllu terjdik bile nk g kelas...........habes la satu robok teroke semate2 x nk rotate baju yang sma.........padahal bnyk jer baju...kih2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura