Wednesday, 21 March 2012

Ketagih sudah..

Ketagih??
 pehal tajuk entri aku macam ni..
Korang jangan pikir lain okay..
Aku bukan ketagih dadah..

Tapi,,aku tengah ketagih benda ni..


sedapppp....
Tiap ari aku makan 2 bungkus..
gugur jugak rambut aku y dah sememang nya gugur ni..
Aishh,,,x mo botak...+__+

Macam mana nak benti makan ni..
"pokcik kedai, plizz stop selling this"
huuu




12 comments:

H.S said...

macam mana nak berhenti makan?

gantikan dengan biskut yang sedap ! hehehe

makan junk food ni tak elok sgt kawan.cuba try tak makan seminggu :)

kai said...

amboi bahaye tu...
kompem senang dpt darah tinggi...
wooo...
byk garam dan juga MSG!

Azee Hana said...

H.S :bernas jugak tu..lepas ni kene beli biskut bnyk2...oreo kot sedap..haha

Azee Hana said...

kai:
darah tinggi..alamak..takut nye..muda2 dah kene drh tggi..seram...

Rapunzel Cikilolo said...

aku pun suke makan jajan mcm ko. tp yg ni tak penah cube...

MaYa MustWany said...

elakkn beli.hahah

mas wat jgn beli.klu beli sure makan.tpi nasib baik mas xbrpa minat sgt mknan ringan,

CikFi said...

time tgok tb sedap layan nih

CekbOlat-bOlat said...

makan je keje ! samelah kiteeeee..hahahah

hazanis said...

lama dah xmakan jajang..:(

azzahoney said...

sedap.tapi takde mase nak makan sdap2 skrg.hmm

lisa said...

tak pernah makan lg yg ni. hehe cara nak stopkan mkn, jgn beli makanan ni. jgn pandang pun kalau ada jual kat kedai tu. hehe :D

CikFi said...

ANDA DI TAG

http://hatinufid.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-by-amna.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura