Monday, 12 March 2012

Kes duit x cukup..

Al kisah nya lah semalam,,
Aku dari umah nak balik UPM..
naek la bas ting tong ting tong sampai masjid india..

Semangat dah ni,,nak bershopping kat masjid india..
Sengsorang je..sedih2..huhu..

Dah sampai tu,,wah..dengan semangat nya la aku jalan..
semua gerai2 kat situ aku masuk..
Dok belek sana,,belek sini..beli x pon..haha

Jalan dan jalan lagi,,,aku pon singgah la kedai jual baju..sebab tertarik dia tulis "Offer RM20"
Aku pon ape lagi...cepat la pilih mane y berkenan..
pilih dan pilih.......


tadaaaa...


Aku pon pilih la baju ni..^____^
Bukak purse,,,,ada 40 hinggit je upenye dalam purse aku...
Dah aku bayar baju tu..tggal la 20 hinggit..mak ai,,cemana aku leh lupe  duit aku x banyak dlm purse,,,
cam ne nak shopping ni..adui..+__+



Passtu,,aku pon beli la cekak rambut tu ngn kepit kecik2..sebab memang aku tengah mencari benda tu pon..
Harga 5 hinngit...jadi duit aku pon tggal la 15 hinggit..+__+

Jalan ag,,berenti pulak kat kedai jual beg longgok2 tu..
Ada beg cantik pulak...
aku pon"bang, berapa satu ye?"

"14 hinggit je dik"
Kat tangan ade 15 hinggit..kalo aku beli duit aku tggal singgit...hisy,,x kan nak biar kosong lak kat tgn..huwaaa..
Nak cari atm,,mana ntah,,agpon sengsorang..takut jugak..huu

Okay,,batal kan niat...
kempunan le aku...

4 comments:

nur anis said...

hakhak..padan muka...banyak je bank dekat situ...

Azee Hana said...

ada ke..huhu

myra azraff said...

aduhh..gawat dong kalau psl duet2 ni x alert..seb baik x kosong tros dlm purse..hehe

Azee Hana said...

myra azraff:nasib baik tyme tu x amik banyak2,pastu nak baya upe nye x cukup..maluuu..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura