Thursday, 8 March 2012

Sape Nak Hadiah Kan Kat Aku..=P


hehehehe
cantik x??cantik x??
ngee..
ni la kete aku....
ups,,,kete IDAMAN...lalalala

maaf la pakcik google..aku ambik ni dari kamu,,^__^
smart la kete ni..
padahal dah la gambo pon katun jek..
bukan gambo kete real pon..
tapi aku tetap MINAT..

Dah lama dah aku download gambar ni..
pernah jugak la wat status n letak gmbo kete ni dekat fb..
Ngeee...mengada...hehe

Agak2 ada x sesapa nak bagi aku kete ni..
x mo y tipu2...
mau y real...lalalala
^__________^

p/s: x tau pon sebenarnye ni model ape..hahahahaha

7 comments:

shiema sufian said...

Shiema minat MPV, nak kete panjang panjang bak kata anak sedara Shiema (:

Azee Hana said...

shiema: kalau MPV senang..leh ramai orang naik..hii

nuyui a.k.a miss YUI said...

lau ada yg bg,suh dia bg yui skali ea..hihi.

sue ferra said...

cntik keta nyer ..mewahhh

Azee Hana said...

yui:..no hal lah..t saya suh die duplicate kete tu sekali bagi yui..hii
sue: itu yang jadi idaman tuh..huu

sha my heart said...

khawin dgn orang kaya, boleh la dapat. hehe~

Azee Hana said...

sha:nak tggu orang kaya tu ,,takut kang jadi andartu pulak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura