Thursday 29 March 2012

Jual Roti Pita 1

hai readers...
Lama pulak rasa nya x menghapdate blog ni..
Busy la...hadoiii
dengan Test tadi dan semalam y jawab macam ape je...

Minggu busy!!!!!!!
huwaaaa...
Sekarang ni pon aku tgah sibuk buat flyers pulak...
X siap2 ag ni...

Nak tau flyers tuk pe..
Flyers tuk jualan ROTI PITA..
haish,,aku tengah nak jadi bisnesswoman y berjaya pulak..hoho
dah seminggu dah aku terlibat dalam aktiviti jual menjual nih..

Bukan aku sesaja nak jual la..
itu tuk kerja kursus subjek asas keusahawanan yang aku ambik sem ni.
Diwajibkan jual menjual okay..


Nah,,ni la rupe bentuk roti pita aku.
Tapi ni rembat pokcik google.
hari tu,,terlupa nak tangkap.
T aku letak kat entry baru okay....


7 comments:

http://khalilahaoki.blogspot.com/ said...

WOW!!!Sedapnya Roti Pita!!! Dah Lama xmakan..:D

Kelly pon jarang update blog, kerja banyak.. :( teringin jgak nk jd blogger berjaya yg ari2 dok update post!!! he3
dun 4get singgah blog Kelly ya..bley comment2 ^_^v

NURUL AMEERA said...

ameera here...nice blog...suke :)
follow anda :)

nur anis said...

patutlah rupe cam sedap..kalau gambar roti pita yang ko buat tu, mesti nampak kurang cantik kan..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi.. gmbr cntik aje tu..mana yg real?? hihi.

Anonymous said...

hihihi klu pic sndri msti lagi nmpak sdp.hihih

Siti Suhaila said...

sedapnyer...... nak sikit hehe

Childproofing Valencia said...

Interesting post I enjoyed read this.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura