Sunday, 25 March 2012

Gadis selipar

hari ahad hari ahad hari ahad. 
pagi y sangat membosankan. Sebab x ade benda nak buat.
Mood x berapa nak best. Minggu ni minggu test. Kene study.
Lecture note berduyun2 mintak dibaca.
tapi macam biasa la.
MALAS

Bila dah MALAS menguasai diri,
X leh nak wat pe.
Bukak laptop perkara wajib.
Tetibe temuncul lah idea nak wat entry ni..

Gadis selipar..
Aku la tu..hahaha
Aku ni kemana sahaja pakai selipar.
Ups,bukan x de duet nak beli kasut okay.
Kasut ade je.
Tapi x berapa nak minat la.
Selipar gak senang.

Kawan aku selalu gak bising aku pakai selipar..
tapi..
ADA AKU KISAH
hehehehe

huduh sangat ke pakai selipar eh??
+___+


cam ne ,,,huduh ea....hohohoho

sekarang ni aku dah mula berjinak2 pakai kasut taw.
wedges,tumit tinggi..
tapi selipar tetap di hati..
^___^
wink wink

p/s: sambung study balik.........=(


15 comments:

chintatira.blogspot.com said...

haishhh,,sape ckp pkai selipir hodoh...comel je akk pkai slipar...
selepar laa paling selesakan...
saya pun suka pakai selipar...

^_^

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

pakai selipar lah yang paling selesa. selipar sekarang pun mcm2 gred tau! banyak juga yg branded n mahal2.. haha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

pakai selipar lah yang paling selesa. selipar sekarang pun mcm2 gred tau! banyak juga yg branded n mahal2.. haha

Siti Hajar Noh said...

ok ape...lgi snng nk jln kn...lgi pun, bknnye nk pegi dinner pon...hehe

Princess Yanti said...

hye azee..singgah n follow sini...jempot singgah n follow blog PY ek!

Norasiah Nasir said...

samalah...selipar di hati ku sokmo2...hahahaa

CekbOlat-bOlat said...

tukarla name blog ! GADIS SELIPAR..

ia satu identiti XD
mcm cekbolat.. hihi KOT ? =..="

✿Gucciey Lavender✿ said...

eh ,, huduh ?? tak lah .. lagi best pkai selipar ... Gucy pun suka pkai selipar .. selesa gitu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui ke keje pakai slipar je dear..hihi..

p/s: bukan takat azee aje, nk jumpa anis skli..adik beradik..hihi.

Rtp Farra Arisha said...

hehe ia tergantung atas keselesaan tuan empunya badan. tapi tidak pula boleh berselipar di acara2 formal hiks.

siti aesyah said...

hahahaha...bg eisya..pakai selipar pown sgt comel taww....ag selesa kowt...=)

AiSyA LiEzA said...

comel pe pakai selipar dari tumit tnggi berinci2 tu.. grr.. hahaa.. tapi kena ikut kesesuaian la.. ^^

NURUL AMEERA said...

pakai sliper nmpk simple...cool...:)

MaYa MustWany said...

hahah mas klu kluar dkat2 area umah n kluar kejap pakai slipar jew.klu de function bru pakai wges.

zatiey said...

haha! ok lah tu..jgn kaki ayam sudah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura