Friday, 16 March 2012

Cara-cara bolehkan mengantuk

jam dah nak dekat pukul 2..
haish,,bile la aku nak dapat tidur ni..
Mata bukan main segar bugar lagi..x de tanda2 nak tertutup pon..
sok pagi kelas awal pagi pulak..Kalau x tidur ni,,jawab nya Bye Bye lecturer..haha

X boleh ni,,
Kene tidur jugak..
Jadi, cuba aku try satu-satu cara nak bolehkan tidur ni..

1.Tutup laptop 
kalau boleh kan sorok kan terus dalam locker,pastu magga. Sebab kalau mengahadap laptop ni,,memang lagi segar bugar la jawabnya,,sedar2 kang jam dah pukul 7 pagi..
(jap ag aku tutup la laptop ni,,nak abiskan entry ni dulu..ngee)

2.Baring atas katil,,mata pejam je jangan bukak bukak
Macam x berjaya je,,mesti sekejap pusing kanan,,sekejap pusing kiri..

3.Baca lecture note
ha,,y ni boleh buat mengantuk kot..dah sedia maklum la,,lecture note tu,,kalau bace,,memang cepat je setan bergayut kat mata..haha..Tapi,,kalau ada rumate,,kesian pulak kat dia..Ye la kena bukak lampu..X kan nak bace dalam gelap kot..Dah la aku ni memang rabun,,kang brganda2 pulak rabunnya..

4. Berangan benda best2
Hihihi...mat jenin sangat..Ala,,x pe..tuk tido je..Mana tau boleh sambung dalam mimpi ke..=D

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

tutup laptop gari dalam locker. dahsyat!

Azee Hana said...

jalan terbaikkk..haha

haziq said...

Bagi aku semua cara tu cam.x berkesan dh cuba dh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura