Tuesday, 13 March 2012

Sape sayang kat aku??

kat entry ni ,,aku nak cite orang2 y aku sayang la..
Tapi title asal Sape sayang kat aku?
Ala,,kire orang2 y aku sayang tu,,
mesti la sayang kat aku jugak..
^___^
wink wink..


Haruslah korang dapat teka ni sapa kan..
Mummy & Daddy..
Ada iras muka aku x??


yang ni pulak,,
kakak2 yang gedix dan adik ku y poyo..haha
3 orang tu je...
yang baju kaler lain y sesat tuh aku la tu..hehe
gambar time raya zaman bile ntah ni..


si gomok debab ni..
anak sedara aku la..
kecik ag..
x tau die sayang aku ke x..
(0__0)


sayang dieorang semua...........!!!!

3 comments:

AiSyA LiEzA said...

hehehee... smga kebhgiaan kekal selamanya... :D smga bhgia selalu di smping org tersayang.. :D

tinkleminkle! :D said...

woaa..bahagianya wawa tengk..hihi..
wawa doakan semoga azee bahagia disamping orang yg tersayang ye :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ececeh..yg pic last tu..tetttt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura