Saturday 31 March 2012

Jual Roti Pita 2

Assalamualaikum...=)

Ari tu aku baru je buat entry pasal jual Roti Pita
Tapi,ritu punya entry,gambar aku rembat pokcik google je..
Yang ni,baru la aku nak letak gambar aku yang punya..hahaha

Nak tengok roti pita aku..
^___^


Nampak sedap x.....hehehe
Untuk tempahan,,boleh la datang upm ye..hahaha

Roti pita y kiteorang jual ni,,ada 4 jenis perasa:
-Ayam Original
-Ayam Tomyam
-Daging Original
       -Daging Blackpepper

Tapi,,bukan aku y masak tau..
group member aku y masak..
Aku tolong bubuh2 sos,,pack2 dan jual..
^__^




15 comments:

Siti Hajar Noh said...

wow..sdap tu...

Unknown said...

nak order satu ok!! hehe

Unknown said...

nak order satu ok!! hehe

Myra Azraff said...

hah!saya suka giler bende ni..>,<
dah la tengah lapar ni...TT^TT

Anonymous said...

mayonis tuh menambah selera nih..

Si Orkid said...

nmpk cm sedap..tp ztiey x ske myonis lah..

Princess Feyqa said...

sdapnyeeee huhuhu

Anonymous said...

sedapnyaaa,
nanti nak pergi upm lah cari azee sebab nak mintak pita tuh satu.
heee
:)

nur_za said...

haip...nak doodle tak ..mai sini http://ceritaladiespurple.blogspot.com/2012/03/kukur-kelapa-ada-yang-tak-kenal-yetapi.html

w . s y a z said...

sedapnya .. tengah lapar ni .. bagi satu ^___^
hehehe

ewanthology said...

nampak sedap

shamyheart said...

roti poket doreamon.. sedap buat kebab. mmm, sedapnya..

kosong, kosong, ko tak faham2 lagi ke?

nur_za said...

siap dah..mai datg ambik yer..entry yg sme

Hanis Azla said...

wah.. presentationnya dah membuka selera.. terliur akak..

Unknown said...

e3h03q1f09 y6l67z6a53 s1c00r7q91 z0a71g5c42 m4k97v1b42 h3s80l1o41

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura