Saturday, 31 March 2012

Jual Roti Pita 2

Assalamualaikum...=)

Ari tu aku baru je buat entry pasal jual Roti Pita
Tapi,ritu punya entry,gambar aku rembat pokcik google je..
Yang ni,baru la aku nak letak gambar aku yang punya..hahaha

Nak tengok roti pita aku..
^___^


Nampak sedap x.....hehehe
Untuk tempahan,,boleh la datang upm ye..hahaha

Roti pita y kiteorang jual ni,,ada 4 jenis perasa:
-Ayam Original
-Ayam Tomyam
-Daging Original
       -Daging Blackpepper

Tapi,,bukan aku y masak tau..
group member aku y masak..
Aku tolong bubuh2 sos,,pack2 dan jual..
^__^




14 comments:

Siti Hajar Noh said...

wow..sdap tu...

AsH ShiKaNo said...

nak order satu ok!! hehe

AsH ShiKaNo said...

nak order satu ok!! hehe

Myra Azraff said...

hah!saya suka giler bende ni..>,<
dah la tengah lapar ni...TT^TT

MaYa MustWany said...

mayonis tuh menambah selera nih..

zatiey said...

nmpk cm sedap..tp ztiey x ske myonis lah..

Princess Feyqa said...

sdapnyeeee huhuhu

chemay said...

sedapnyaaa,
nanti nak pergi upm lah cari azee sebab nak mintak pita tuh satu.
heee
:)

nur_za said...

haip...nak doodle tak ..mai sini http://ceritaladiespurple.blogspot.com/2012/03/kukur-kelapa-ada-yang-tak-kenal-yetapi.html

wany syaz said...

sedapnya .. tengah lapar ni .. bagi satu ^___^
hehehe

delarocha said...

nampak sedap

sha my heart said...

roti poket doreamon.. sedap buat kebab. mmm, sedapnya..

kosong, kosong, ko tak faham2 lagi ke?

nur_za said...

siap dah..mai datg ambik yer..entry yg sme

Hanis Azla said...

wah.. presentationnya dah membuka selera.. terliur akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura