Wednesday, 7 March 2012

Takut nak nyanyi lagu Cindai..

Tengah lepak2 menghadap laptop..
Aku pon mula menyanyi..
Biasa la..aku ni memang suke memerdukan suasana..=D

Apa y terlintas je,,aku nyanyi la..
x kisah la rock kapak ke,,balada ke..etnik ke..
omputih x la..sebab x hafal lirik..hee

Dan aku pon nyanyi la..
"Cindai la mana,,tidak berkias
Jalin nya lalu rentah beribu
Bagai lah mana hendak berhias
Cerminku retak seribu"

Uhh,,sedap suara ni..boleh masuk Mentor..=P

Bukan tu aku nak cakap,,okay abaikan..
Tengah dok syok2 nyanyi,,kawan aku tegur..
"uish,,nyanyi lagu cindai.."

Ha,,kenapa??
Korang pernah x ingat dulu,,
Ada satu masa..di waktu dan ketika
Orang dok heboh2 lagu cindai berhantu
Sampai nak nyanyi pon takut..
Takut kang kene kacau dek hantu cindai..
Ade ke???

Isy,,betul ke..
Khurafat betul..haha
Tengok siti nyanyi elok je..

Yang peliknya,,dulu aku percaya  lagu tu berhantu..
takut nak nyanyi..
Korang pon percaya jugak x??huu

Jap,,motif gambar ni ape kes..ngeee

4 comments:

.........cP~ said...

salam.

Seram gak nak nyanyi..hee..

nuyui a.k.a miss YUI said...

pernh dgr pasal lagu ni..

lg stu lagu yg ulek myg diulek ke apa ntah..huhu

Cik Muda said...

nyanyi lagu Ella je lah...~

nur anis said...

gambar tu, hantu dia ke? =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura