Wednesday 21 March 2012

Jom layan video kertas

Jom layan video bawah ni..=)
Hari tu kolej aku ada pertandingan buat video..
video tu mesti ada kene mengena dengan kolej aku..

Jadi,,aku dan kawan-kawanku pon join la..
ape ag..hehe..
tapi aku amik bahagian prop je..
x bnyak pon keje aku..hehe
nak edit video, aku mane master..+__+


sebelum tengok video ni,,meh aku cite sikit..
sebab takut korang x paham..=)

Alkisahnya la..
Dekat kolej aku ni,,
haruslah kumpul merit..
Join la ape2 pon y melibatkan kolej,,
Baru la dapat merit..
boleh je kalo x nak kumpul merit tu banyak2..
tapi get ready rumah sewa la ye kat luar..
Kang kena buang kolej..haha

Jom la try tengok..x lama pon..4 minit je..=)



cuba teke kiteorang dapat no berapa
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Yeaaaaaaaaaaaaa...nombor 1.....
^_________^

cik Mat tu aku y lukis tau...hihihihi

5 comments:

nur anis said...

haha..gigih...

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgus2..

MissNick said...

wahhhh effort yg bagus....

AQ Eyfa said...

wah..bagus2 Congrats 4 ur team

Anonymous said...

menarik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura