Friday, 16 March 2012

Jalan-jalan Tambah Kenalan

Tengah2 dok blogwalking,,tetibe terjumpa pulak satu segmen ni..
Saje nak join pulak..=)


Kalau ade sesape nak join,,boleh la picit sini
^___^

Tetapi,,,kene jawab 3 soalan...
Adui,,aku ni bab jawab-jawab soalan ni aku lemah sikit..

1. Perkara yang sering di angan-angankan
Aku nak jadi kaya.....hahahahahah..=D

2. Anda obsess/fanatik/gila/minat dengan
Ah sudah,,ape ye...aku rasa aku ni minat dengan kereta sport
^___^..wink wink

4. Anda akan blogwalking jika....?
Aku akan blogwlking jika aku rase aku nak blogwalking la..hehe



10 comments:

zatiey said...

AZee!! tq sbb sudi join segmen ni...


amboi..nak jadi kaya..makan KAYA banyak2..bru cpat kaya..

CikFi said...

nak jadi kaya tu,,,nnt kaya jgn lupe blanje nek kete sport tau ^_^

Azee Hana said...

zatiey...macam bez je..tu join..=)

Azee Hana said...

cikFi..bila lah saya nk kaya tu..kalau dah kaya betul,,saya bagi 10 kat cikFI,,hehehehehehe

MaYa MustWany said...

fuhh minat kete sport ek..mas dulu tak suka coz mcm kecik.hahahah

Azee Hana said...

mas,,sebab nampak macam daring je kalo bawak..tu y minat..kihkih

cweet pinky said...

salam awak , awak di tag , um , i've join segmen jalan2 nih jgk , kui3 ,

feel free 2 visit this entry http://dariilhamkehati.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

cowi , i cant find urs shoutbox ^^

CekbOlat-bOlat said...

segmen le nih ! XD

Adylia Qarissa said...

Best lak segmen nie.

zatiey said...

hai..zatiey dh list kan senarai peserta JALAN2 TAMBAH KENALAN kat blog zatiey..JOM TERJAH DIORG..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura