Saturday, 24 March 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat !!

Hai..
^____^
jom la join...hadiah coklat...nampak sedap...(meleleh air liuq wei..)

Dan Syarat-syaratnya haruslah aku bagi tau kenapa aku suka makan coklat..
hmmm,,kenapa ye..

Aku rasa sebab coklat ni sedap sangat.
kalau makan coklat ni,,memang feel habis lah..haha
terasa macam berada Di awang awangan bila gigit coklat tuh..
Aku suke coklat ni jugak sebab korang-korang pon suke gak kan makan coklat..kire macam 
makanan kegemaran orang ramai jugak la..hehe
coklat ni pelbagai guna..boleh wat resepi baru... 
cuba korang try bancuh milo,,pastu buh coklat...Pergh sedap...^_^
Aku suke gile coklat ni..sebab tyme kecik2 dulu x puas makan..
mak marah la kalau makan coklat banyak2 dulu,,jadi bile dah besar ni,,leh makan banyak2..hehe
And aku kalo tensen,,aku suka makan coklat..boleh ilang tensen la..
coklat ni x menggemukkan taw..tapi bagus tuk kesihatan..(jangan makan bnyak2 je la kot)

ala...tetibe teringin pulak nak makan coklat sekarang ni..huhuhu..


6 comments:

Rtp Farra Arisha said...

me likey chocolate too hiks. good luck honey..

Siti Hajar Noh said...

kak azee...nk join jgk lah..hehe. hajar pon pengGILA coklat..hehe

Azee Hana said...

Rtp Farra Arisha..tq...=)

Azee Hana said...

Siti Hajar Noh: jom la...mana tau kot kot dapat hadiah ke..

CikFi said...

tq..dah join dah

✿Gucciey Lavender✿ said...

ehem , tak bape suke lahhh .. terangat manis ... heee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura