Friday, 9 March 2012

Digigit Tikus

Lokasi sekarang  : Pusat kesihatan UPM
Masa                  :1.05 tengah hari

Comel x tikus ni..
sumber google je..

Seorang pelajar telah di gigit seekor tikus yang tersangat lah comel (rupa bentuk tikus sama seperti gambar di atas). Comel untuk orng2 yang memang menyukai tikus. Kejadian berlaku di salah sebuah makmal di Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan.

Semasa kejadian, pelajar tersebut sedang memegang tikus itu untuk di inject. Sedang pegang memegang,,tikus itu mula menunjukkan ketidak puasan hatinya dengan memberontak dan memusing-musingkan kepalanya. Lalu,dengan sangat geram ,si cik tikus itu telah mengigit dengan kuatnya ibu jari si pemegang. 

Oh,tidakkkkkkk...Darah pon mula keluar. Maka,berjuraian lah air mata si pemegang itu(x tau la kenapa nangis).
Lepas habis lab,,si pemegang yang digigit pon bergegas lah ke PK(pusat kesihatan)..Dan semestinya,,dirinya pulak lah yang kene di inject dekat PK tuh..

X guna punya tikus..Aku y nak inject kaw..last2 aku y kene inject..

mood: Alone,,busan..sakit perut,,Sakit kepala,,Lenguh tangan..(walopon begitu,sempat mengupdate blog di luar PK sementara menunggu kakak ku datang ambik)

5 comments:

Liza Razak said...

adoii...kesiannya kena gigit tikus..garang betul tikus tuh

nuyui a.k.a miss YUI said...

sblm org wat dia,dia wat dlu kan..hihi.

Putri N@ilofar said...

tikus?? haaa...lari!!! geli ngan tikus..

sha my heart said...

Lor, macam tu pula.
sabar dear. kesian pada u.

kakak ada mana?

Azee Hana said...

sabar je la dgn tikus tu..rasa macam nak pijak2 je tikus tu..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura