Wednesday 14 March 2012

Allergic= sedih

Allergic??
Semua orang tau kan allergic tu ape. Allergic tu bahasa omputih.. Dalam bahasa asli nya alahan la..Ramai orang yang alahan dekat makanan..Contoh macam x boleh makan seafood,, kacang,,n sebagainya la..

Tapi kes aku ni,,bukan allergic makanan.. Kalau aku allergic seafood,,parah..aku dah la suka makan Udang,,sotong...nyummm,,,sedapnya..nasib baik x allergic makanan..
makanan fav aku ni...sedap nye......

Yang x best nye jugak,,aku ni allergic BESI.. Macam pelik je dengar kan..Tapi x silap aku ramai jugak orang yang allergic besi ni..Kalau kulit aku kena besi dalam tempoh masa y lama(15 minit kot paling sekejap) ,,mula la start gatal2..dah gatal of course la tangan pon dok gatal jugak nak menggaru..Last2,,jadi lah luka...+___+

Sekarang pon,,leher aku dah ada parut...huduh..huhu...sebab hasil daripada pemakaian kerongsang..N terpaksa la bergantung kat ubat racun..Kalau gatal je,,sapu..takkan pulak nak jahit tudung tu kan..cam budak sekolah rendah je..haha

Lagi satu,,aku jeles tengok orang pakai jam y cantik2...Dah la murah..10 hinggit jek..Banyak pulak pilihan..tapi...........ada jugak la terselit besi sikit kan hujung jam tu(tempat cangkuk) ngan dekat belakang permukaan jam tuh..Dah x boleh pakai..okay,,sedih lagi..+___+



sumber gambar:pakcik google

 cantik-cantik nya jam...kempunan aku nak pakai..huuu

7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

oh,gtuka..

Azee Hana said...

aah la yui..huu

monologmalamhari said...

alahai ruginye ..
sy cme alah habuk gan antibiotik je ..

Anis Azman said...

kalau nak pakai brooch gatal tak ?
try pakai bedak . err bedak ape ntah nama dy . btol kaler merah.

Anonymous said...

aku pun sangat suke udang tapi aku ade resdung. aisyeh~!

Kechek Buzz said...

samela kite cik Rapunzel..makan sikit je tapi kesan tu sehari semalam belum tentu air hidung ni berhenti mengalir.. mata pulak merah2 mcam pontianak dah..nasiblah yg kne resdung ni..

Anonymous said...

hahahah sama la ngan kita ..
tapi dulu..now mas leh je makan tapi mas lak dh terbiasa tak berapa minat dh c food

yang part jam,now mas pakai jenis jam yang belakang memang de lapis..so memang tak de besi kat tgn.hihihi..banyak kat ts..style lak memang fav mas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura