Saturday 3 March 2012

Menu Orang Bujang

Pagi-pagi lepas balik joging,,n then duduk rehat2 sekejap,,perut mula berkeroncong..
Lapar..jam baru pukul 9..

Nak turun cafe beli makanan tersangat la malas..Bilik tingkat 5..
tinggi tu..perkhidmatan lif harap maaf la..mana la nak ada..x kan nak terjun tingkap pulak kan..memang la cepat..cepat la keokkkk..huhu

So,,aku cari alternatif lain..
godek-godek dalam kabinet..okay,,ada telur,,ada beras..(sume member punya)
after bincang2 dengan 3 orang membe,,
Ape lagi..
JOM MEMASAK..

Jeng jeng jeng,,,hasilnya...

Menu orang bujang..
Telur masak kicap..
Kawan aku la masak..Aku masak nasik je..=P


x tau lah ni lunch ke breakfast..pagi2 dah makan berat..hee

9 comments:

Unknown said...

Cik Tulip pon slalu masak telur masak kicap. menu express utk orang bujang...thehehe

Azee Hana said...

simple je..)

shamyheart said...

selamat makan =)

saffiya_aleesya @ echa said...

ok laa tu sis janji leh isi perut time dah lapar kan!! salam kenal singgah sini n follow..jom jemput singgah blog saya yer!!

Azee Hana said...

kalau dah lapar ape2 pon sedap..
saffiya_aleesya@echa: no hal lah singgah2 n follow blog awak..=)

Anonymous said...

sedap! fav aku telur masak kicap kan... anyway follow you back :)

saffiya_aleesya @ echa said...

terima kasih yer sis sbb sudi singgah, tggal komen n follow blog saya ;-)

.........cP~ said...

Salam.

Ahh..Rindu kenangan masa belajar. Cam gini la rupa lauk kalau malas nak turun cari makanan.

nur anis said...

la..ingatkan lempeng tadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura