Wednesday, 29 February 2012

Jom makan steamboat

  
Steamboat oh steamboat...sedapnye..
Gambar ni aku ambik tyme aritu aku n the geng pergi jalan-jalan cari makan kat Maep,Serdang.
Dekat je la dengan tempat aku..
Pergh,,bile sampai2 je kat sana,,perut dah meronta-meronta dah nak diisi..
sebab banyak sangat makanan yang ada kat situ..

Steamboat ni ala-ala buffet la..korang boleh ambik sendiri..
segala jenis macam la..
Ada udang,ayam,kerang,daging,kepah dll
sayur sawi,bayam,kubis,cendawan dll
banyak lagi la,,x termuat pulak nak tulis..huu


Ha,yang ni pulak kiteorang dah siap masak..macam2 dah campur dalam periuk tu..
Ada kuah tomyam dengan sup..


Ni yang paling aku suka....
Aiskrimm,,,,yipeeee..
Bes gile boleh cedok sesuke hati nak banyak mane..
Memang bermagkuk2 la aku makan aiskrim tu..


Ni anak sape la makan bersepah ni..isy2..

Tapi,,kire berbaloi la makan kat sini..dari pukul 5 hingga 10 korang boleh berkampung kat restoran ni..
Boleh makan sepuasnya dengan Rm19.90(tmbah tax jadi RM21)
Kire okay la tu kan..=)

p/s: Jangan membazir makanan..ramai lagi orang yang masih memerlukan makanan..(Kata-kata nasihat yang ditulis dekat restoran tu)

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..sedapny..

p/s: dear, tau x nape komen kamu masuk spam?

Azee Hana said...

iye ke..x tau la..

nur anis said...

jom steamboat..

sha my heart said...

nampak menyelerakan.. =)

jom join segment kenangan persahabatan masa sekolah rendah. tamat malam ini, 11.59 malam, 29 feb 2012.

tq =)

Azee Hana said...

nur anis:datang la sini..
sha my heart:insyaallah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura