Monday, 27 February 2012

telur itik atau telur ayam

tadi dalam dewan kuliah,,aku tiba tiba terfikir..kenapa ya telur masin tu dibuat dari telur itik..kenapa tak  guna telur ayam..padahal dieorang tu species telur jugak kan..
adakah disebabkan saiznya..yela..telur itik kan lagi besar..(ada kene mengena ke pon) ^__^hmm,,saya pon kurang pasti..
tadi nak try pergi tanya lecturer,,tapi malu..betu la orang kate,,,malu bertanya,tertanya2..haha..bukan ape,,malas nak pergi tanya sebab lecturer tu kalau cakap panjang berjela..dah la tyme lunch..kang ada jugak aku kebulur lambat makan..hehe..
jadi nya sampai sekarang aku masih tertanya2..kenapa,,kenapa dan kenapa???
rasa-rasanya mungkin kita boleh bertanya dekat pacik google mugkin..=)
Hmmmm,,,sedapnye...lama pulak x makan...aku suka yang kaler kuning tu...lemak berkrim rasa die..
lapar balik....+___+

2 comments:

myra azraff said...

ohooo....2-2 saya suka....seriyes^^..

Azee Hana said...

sedap kan..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura