Sunday, 26 February 2012

Tv antik

Sangat busan duduk dekat kolej ni...lagi-lagi kalau hari sabtu dan ahad.. sem ni lagi la tersangat busan..sebab tak ambik koko yang wajib kene pegi setiap hari sabtu..jadi,,x ada ape nak di buat,,menghadap laptop la nombor satu..macam2 gem lah maen..
Ha,yang aku nak cite kat sini,,kat rumah aku ni(kat kolej la,,tapi versi rumah) ada tv..ha,,itu la tempat untuk melepaskan busan jugak,,tapi sebenarnya mana boleh bawak tv kat kolej ni..selamba badak aku je bawak..(tv tu aku punye)..
Tv tu tersangat lah antik rupa bentuknya..dikira macam sekarang ni x ade dah la tv bentuk macam tu..
nak tengok????

ha,,,ini lah die rupa bentuk tv aku...kalo nak setting volume pon,,x main tekan2..kiteorang maen tarik2..ala,,,macam tv zaman 70 an dulu kot..

tak kisah la rupa bentuk macam mana,,,janji gambar okay beb,,,,,=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura