Tuesday, 28 February 2012

Teringinnya badan langsing

Sape la yang tak teringin nak badan langsing kan..semua orang nak..tapi tu la masalahnya..banyak benda kene buat untuk langsingkan badan..
tgok badan kak ziana zain kite..maintain langsing tuh..geram nya..huhu..kak ziana boleh la pergi slimworld..kalau aku??hmmm,,x de bayang slimworld pon..mahal kot..student,,mane la ada duit..
Jadi,sekarang ni aku mula berJOGGING..hahahahaha...(sebenarnya baru sekali tadi je joging)..kawan kawan aku la excited pulak semua nak berjoging..aku pon terpaksa la melibatkan diri jugak..(x nak dipulaukan punya pasal)+nak bakar lemak jugak yang dah mula diternak kat badan aku ni..nak woo badan langsing.huu
Bile dah jog tu,,Pergh,,penat jugak..1 pusingan je aku dapat buat..lepas tu dah penat..macam mana nak langsing ni..huh..
Yang sebenarnya,aku teruja jugak tengok orang yang tgah jog kat situ..5 6 pusingan tu..mak ai,,x penat ke dieorang tuh..tapi itu la aktiviti yang paling sihat..cuma aku ni je yang malas+penat...bukan salah aku..dah memang macam tu,,nak buat macam mana..haha
jadi kawan-kawan,,jom ramai-ramai kite buat aktiviti sihat..aku pon tengah nak berjinak-jinak..=)

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,takleh nak joggin lari2 sgt pasal mslh kaki..huhu.

Azee Hana said...

x pe..jalan pon boleh jugak..=)

.........cP~ said...

PErnah la dulu semangat nak beraktiviti sihat ni. Tapi, sekejap je semangatnya..Lepas dah lama terus MALAS..Haha. Moga kamu tak macam saya la ye.

[ wanni ] said...

awal-awal jog memang penat, tapi cuba konsisten setiap hari :D


Salam perkenalan~~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

DIET! confirm langsing. diet dalam erti kata kurangkan pengambilan nasi! Tapi tetap kena ambil nasi, kalau tak, nanti sakit.. hehe..

nur anis said...

kalau dah gemok tu buat cara gemok..haha

Azee Hana said...

cP~ :saya pon sebenarnya malas jugak..huu

wanni :tu lah,,kene biasakan diri kot..salam perkenalan jugak..=)

FIFIEY LYCHEE MARATION:x leh kalau x makan nasi..=)

Azee Hana said...

nur anis:buat la aktiviti sihat cikit..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura