Sunday, 15 April 2012

Home sweet home

Hai kengkawan,,
lama x update blog..
dan lama jugak x blogwalking
Bile x blogwalking,,x de la leave komen kat blog korang..
huhu

sebab...
Aku berada di rumahhhhhhhh...
dah seminggu dah kat umah ni..
Kejap lagi nak balik upm dah..
+____+

Dan macam biasa kalau nak balik kolej.
Mood malas menguasai diri la..
Hadui..

Kalau kat umah bez,,
makan free memanjang..hehe..
Boleh tidur sesuka hati aku..
Kalau mak bebel,,tutup telinga je..lalalala
N y pling bez,,x yah pening2 nak dengar lecture dalam kelas..
hohohoho

home sweet home..
Malas nye nak balik......huwaaaa

9 comments:

ejulz said...

best kan kalau duk ngan family.. rindu ngn family kat kpg.. :(

Bidadari Besi said...

Nampkanya warga-2 UPM ramai dah balik kolej. Tadi ade jugak student upm update status, update blog pasal balek kolej. Heehe.

Romeo Laut said...

Selamat pulang ke tempat yang penuh dengan 'keseronokan'. Hahah..

Rtp Farra Arisha said...

biar bgmanapun, you have to leave and be back to the college! :) hehe selamat beristirahat dan beraktivitas!

delarocha said...

selamat mula belajar semula

nur anis said...

woo..seronoknya duduk rumah..hakhak

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,kena rajin2..

Hanis Azla said...

cantiknya family photo dia.. sweet sgt warna baju.. suka akak tgk..

AiSyA LiEzA said...

wahh.. happy family.. comey2.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura