Saturday, 28 April 2012

Apa yang ada dalam beg tangan korang?



Perempuan+Beg tangan
Benda wajib untuk kaum hawa..
Jarang la nak tengok perempuan x bawak beg kalo pegi mana2 kan

Kalo time dulu,aku selalu tumpang beg tangan mak, letak wallet..
Oh,,plus handphone..hehe
Sekarang, beg tangan peneman setia aku.

Tengok lelaki, x payah  susah2 nak bawak beg pon.
Kalo shopping barang pon,dieorang dah kurang 1 accesories. X yah beli beg tangan..haha
Dieorang senang la,,boleh letak wallet dalam poket jeans.

Ha, kalo dah wallet aku besar gedabak macam gambar kat atas ni,
macam mana nak letak dalam poket
Nak pegang je rimas

Lagi satu, macam2 bende lah si pempuan ni nak bawak kalo g jalan2.
Kalo boleh,semua accessories 'die' nak bawak. (bukan aku) =P
Cuba terjah beg tangan korang tu, ape yang korang memang akan bawak. Xkisah la,beg kecik ke beg besar ke..selagi muat, selagi tu nak sumbat


Antara barang yang aku rasa mesti memang ada dalam beg aku korang..

     1.       Wallet
             2.       Handphone
                      3.       Compact powder
                                                             4.       Lip gloss/ lipstick/ Lipice..segala jenis lips lah
      5.       Perfume
    6.       Lotion
   7.       Tissue
8.       Pad


Ada x barang2 ni dalam beg korang..
ke ada x terlist..hehehe


16 comments:

Puteri Diyana said...

hohoho..
pu3 x suka bwk handbag..but suke bwk sling bag.heee

dlm beg pu3 msti kne ade,purse,brg mekap..n schewing gum mint..hoho.. :D

btw..nice entry sys!

..cik hana.. said...

kehkeh...cik hana bawak handbag kalau pi majlis formal jer...kalau pi jalan2 memang sangat2 malas nak bawak...just purse n handphone ..:)

azie namico said...

azie ader lebih dari tu ...hehehe

jaakechik said...

ada gula-gula, pen 1!
wajib ada jgk nih!

Sarah Mohd Saleh said...

pad,perfume jer takde..hihi

FEDO said...

Macam macam ada.He2

uncHa said...

nice gitu :D

si kiut lavender said...

hahha...sebijiklah list azee..btul2 ada lam beg..

tmbah skit hand sanitizer..penting uh...hihihi

❤farahin izzati❤ said...

hehe, sy keluar bwk phone n dompet jew, huhu, kadang2x lupe nak bwk dompet n ic, haha, jadi minah endon seketika hehehe

Jo-Blogger said...

lelaki senang..smua simple.xpayah mekap segala mcm org pmpuan.tisyu bawak kesana sini.. lap peluh kat baju pun ok..haha!

Hanil said...

i pun bukan jenis yang ber beg tangan la sangat sebab jenis yang malas mekap.nanti oayah nk solat! g opis pun lebih selesa bawak hp je dgn duit rm5 kot2 nak blanje. tapi bile tiba dh ade anak nih..aduhai~ segalanya dalam beg tu.mcm doremon!

flavia said...

taim rajin bawak handbag..sume ad dalam list..tapi kalo malas bawak ic n duit je..letak dalam poket jeans..hehe

flavia said...

taim rajin bawak handbag..sume ad dalam list..tapi kalo malas bawak ic n duit je..letak dalam poket jeans..hehe

aisyah humaira (syah) said...

hum betul2 segale bnde kalu leh nak bawk tp sye jnis mals skit nak bawak beg tngn tngk tmpat lah nak pegy mne klau g kenduri or jn jauh bawak lh tp klau takat nak g dekat2 tuh better tak yah bawak buat bnyak bnde jer nak kne pegang

Norashiqin Kamaruzaman said...

huhu betol2..benda kecik2 tu mesti ade...tapi kite letak dalam poket je semua duit dan ic....brang2 perempuan masuk handbag... >.< hihihi....

chemay said...

dulu chemay tak pernha bawak handbag tau.
pastu encik ex cakap.
"cuba la bawak handbag. buat malu je letak wallet kat poket belakang seluar. cam laki"
setepekkk kena.
hahaha
terus bawak handbag lepas2 tu tauu
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura