Thursday, 24 May 2012

Sape di sebalik maskot ALONG

Ape dia yang aku nak bagi tau ni,,
Aku x tau betul ke x ye..
Kawan aku y bagi tau..
Aku x berapa nak sure..
Tapi aku nak g tau jugak
Sebab aku rasa macam betul je benda ni..
Korang rasa betul ke x ek????????



Mesti korang kenal kan maskot yang tengah tu..
A.L.O.N.G
ALONG

Dulu kecik2,,memang fevret aku la cite along ni....
Nak tau sape di sebalik maskot along tuh....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tadaaaaaa...
Beto khusyairi rupenye....
macam comel pulak bile dia yang jadi maskot along tuh..haha
^____^


p/s : esok aku nak pegi tengganu..ade sesape nak kirim kopok lekoqqqq x...ngeeeee..


15 comments:

nur anis said...

kopok lekor seguni...

TyhaLee said...

haha ! masa kecik kecik dulu kita salu layan citer nih . abg kita yang sulung jd along , abg nombo dua jd angah . kita jd acik . Mmg kena sgt . ^^

Rapunzeel Cikilolo said...

beto? hahaha tak sangka

Rtp Farra Arisha said...

is that true? saya rasa semacam tak percaya! hiks...

Mish eika :) said...

A.L.O.N.G . hahah , rindu zaman dulu

Edy Fee said...

biar betul..haha lawak la..mcaho je muke..tp upenye maskot.ehheheh lama giler tak tengok along ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

yerke??bru tau.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

yeke? tak percaye.... hihi. lagi satu suka siti sifir =)

Eein Azryn said...

Ye ke? Haha. A.L.O.N.G Along!

Asyiqin Haulisah said...

eh ye ke. hahaa. mcm comel pulak.

-SUPERGIRL- said...

LAHHH mamat neh rupenyeee .. hehe .. tak tahu pulakkkk

teha said...

laa.. die ke ? baru tau.. ahhaha !

jaakechik said...

eh. betul ke ni? cam tak caya jer? kena google ni.

Selendang Merah said...

sm minat gak cte Along tu jugak selalu tengok..owh dia kew ? macam x caya..hehe

Cik Yatt said...

srius beto?? hahaaha..dulu selalu layan along..hakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura