Friday, 8 June 2012

Melaka la pulak..

Agak lama jugak aku x buat entry ni..
Busy la study..
Ari Selasa depan dah final exam.
Cuak gile la..Kengkawan,,doakan aku leh jawab exam ye..^___^

Sampai nak cerita pasal aku g melaka pon x sempat.
Nak blogwalking apetah lagi.
sori la lame x menjenguk blog korang.
Malam ni dengan rasa ade mood nye,,baru lah tercetus nya entry ni..
hoho

Sape yang bace entry lepas tau la yang aku g melaka
Family vacation.
lame jugak la aku ngn family x bercuti sakan ni.
Asyik duk rumah je.
Bukan ape, ajak bapak aku bercuti payah sikit.
Biasalah, yang keluar duit sape ag kalo bukan bapak aku,,
tu y payah nak ajak kot..heeee

Jum layan~~~~


Pagi2,, tengah bincang nak jejalan mana dulu..
family makcik aku pon join sekali,,meramaikan orang n memeriahkan ag suasana..^__^


lawatan pertama ke muzium lebah.
cadang nak masuk taman mini malaysia, tapi tengah renovate,,tutup
Spoil..


lawatan ke zoo melaka pulak.
Penat gile jalan kaki..
haish,,baru muda2 dah penat,,,,hmmm


seekor binatang yang telah menjerkah kiteorang.
Menjerit jugak la.
Aku x pe ag menjerit,
Adik lelaki aku ngn abang ipar aku pon menjerit n siap siaga nak lari jugak ape kes..
heee


ni tyme naik river cruise..
malam memang cantik..sebab banyak lampu..
Yang x bez nye,,air terpercik2 kene muka..
rasa nya macam air longkang je
erkkkkk..huuu


pemandangan dari atas,,tyme tengah naik menara taming sari..
pengetahuan,,bukan aku amik gambar ni..
sebab
-
-
-


tadaaa...
aku yang pakai shawl putih tu..
nampak x aku wat ape..
nyorok muka,,tutup mata,,,,
Gayatttttttttttttt....
serius,,sape nak belanja aku naik menara taming sari ni,,lupakan je la ye..
Aku x kan naik dah...


Geram betul budak kecik ni..

Banyak ag gambar y x dapat aku nak upload.
gambar2 atas semua hari pertama je..
hari kedua x upload,,
akibat kelembapan broadband aku nak mengupload tyme ni.
Menyampah tol..
Hoh..
 X dapat la korang nak tengok lagi pose2 aku..
uwekkkkk...kahkah..

Serius gile penat jalan2 kat sini..
dinasihatkan len kali pakai kasut ye..
X yah mengada nak pakai heels atau wedges ke ape..aku la tu....




12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

besh2.xpe,ada tgk kat entry anis gak =)

SP (spudinpunya) said...

banyak tempat pegi ..haha

Cinta Misteri said...

Melaka ni mmg tk puas jln klau stakt 2-3 ari. Seminggu pun lom abis pusing. Awk tkd naik bas double decker ke, stesyennya kt taming sari..best pusing bndr melaka

BP Boy said...

hahaha lelaki pon pandai terperanjat ape.. tak berdose pon adik & abg ipar awk tu.. haha

btw, kat maner nak naik river cruise tu ekk?? Dah bnyk kali gi melake tp x tau pon ade river cruise..

jaakechik said...

wahhh bestnya gi melaka. byk tempat best tu. tapi jaa pom belom sampai lagi...hehe. btw gud luck 4 ur exam ya

Cik Yatt said...

sronoknye..yatt dah lama tak jejalan camni

teha said...

syok nyee die jalan2.. hihihi :)

zOeY zAu YaH said...

takpe..sekali sekala berjalan bru best..kalau slalu sgt x best n kurang exited lak kan hihi..

Bidadari Besi said...

amboiii! sakan berjalan ehh? :D

chemay said...

lama tak jalan2 kat sanaaa.
nnti nak ajak budak2 nurse pergi laaa.
heee
:D

miss kk said...

http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

jom join giveaway mizz ninie!

Hadiah :
* Sebuah MP3 Player
* Sebuah Phone Samsung
* Sebuah Kamera Lomo
* Button Badge K-pop
* Inner Neck
* 30 Bloglist Selama Sebulan
* 10 Banner

Edy Fee said...

best2nye jalan2 ngan family.hehehe
enjoy skan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura