Tuesday, 26 June 2012

Kepada penggemar air tin.......

Hai kawan-kawan...
Meh sini meh bace entry aku..
Sape yang sudi la..
hoho



Buat pengemar2 air tin...
Entry ni bukan untuk bagi air tin free kat korang ye..
Harap maaf..

Cuma nak bagi saranan je..
Aku sarankan,,kalau korang nak minum air tin..
better basuh dulu permukaan tin tu..
Tapi x yah la beria pulak nak basuh gune sabun pulak..
Sipa berberus bagai,,heee
Kalau malas nak basuh..
Amik straw,,minum,,simple..^__^


Bila dah banyak2 tin macam ni,,
boleh dipercayai ke kebersihannya..


sumber pokcik google
Nampak?????
Jangan lepas ni,,x minum pulak..
^_____^
wink wink



p/s: aku tengah bercuti 2 bulan kat umah ni..ade sesapa murah hati nak bagi aku kerja x..+___+

11 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

confirm lepas ni akak beli 1 ctn coke. hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

ahakz..jrg air tin ni.,

Rapunzeel Cikilolo said...

alamak. kena tukar minum air dalam botol je pas ni...

Kesuma Angsana said...

betul tu selalu saya ingat2kan anak2 bila nak minum air tin mcm ni...

Asyiqin Haulisah said...

ha'ah hari tu saya ada terbaca. ada kes kot. :)

Hanis Azla said...

mmg kena basuh sbb kita tak tahu tahap kebersihannya.. tp klu kat luar tu, guna straw mmg lebih selamat, insyaAllah..

Bidadari Besi said...

Kembang tekak dennnn.
AHAAHA.
Takpe, selama ni jarang je beli air tin.
Kalau beli pun, mesti minum pakai straw :)

delarocha said...

erkkkk

Edy Fee said...

edy minum air suam je..air manis mmg sgt jrg minum

Si Matatajam said...

M ada terbaca pasai org kena penyakit kencing tikus lps minum air tin... Ada gak pelajar sekolah yg meninggal sebab kencing tikus lps mandi kat air terjun... May be ada tikus kencing kat situ kot...

jaakechik said...

eh ada betulnya jgk entry azee azee kali ni, mcm benda yg kita tak tau duk landing atas tin tu kan. jaa kalo beli mmg sah2 main teguk je.. hahhaa.. lepas ni kena beringatlah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura