Thursday, 5 July 2012

Penamat laksamana sunan

Selesai sudah baca kesudahan cerita laksamana sunan..
Sesiapa yang memang pembaca novel2 ramlee awang mursyid mesti familiar dengan laksamana sunan..
Sebuah watak yang sangat sempurna dan disukai ramai wanita..
^____^


Gambar aku cilok google je..
Novel2 yang menjadi koleksi aku..


Dan ini yang terbaru..
Penamat cerita2 bersiri laksamana sunan..
Sedih....sob sob sob
Sedih bukan ape,,sedih sebab lepas ni dah x de dah cerita pasal laksamana sunan lagi..huhuhu

Tapi happy ending..
Tak sia sia aku bace novel ni dari siri 1 sampai siri 6..
Siapa yang peminat tegar laksamana sunan n belum baca novel ni..
Jemput2 la bace..
Nak tau sape sunan musafir??????
^_____^

Thumbs up kepada ramlee awang mursyid....



10 comments:

Bidadari Besi said...

dari dulu nak baca karya ramlee awang mursyid ni tapi tak jugak kesampaian -,-

CikFi said...

suke baca novel jugak ^_^

lelamaisara said...

best nye bace novel ni..pernah bace jugak..memang best wooo...tapi tak semua akak bace...

Cik Kay Jue said...

wah2 ni memang peminat tegar ramlee awang ni...

Edy Fee said...

novel RAM ni style gak..differ from others

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hehe. akak tak pernah baca pun.

..cik hana.. said...

hehehe...hana baru nak berjinak-jinak membaca novel...hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh ada novel dia.. huhu.

syakey said...

eh ramlee awang murshid best jugak buku dia. tp lama dh tak bc buku dia.

babycomel said...

ada 4rak koleksi novel tp tak pernah baca ramlee awang mursyid punya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura