Friday, 20 July 2012

Aku pon nak ucap selamat berpuasa jugak...

Orang semua dok buat post pasal pose..Aku pon nak buat jugak la..Ups,,bukan tiru, tapi memang ikhlas nak      ucapkan selamat menyambut ramdhan esok...^____^..heee


Kalo dulu time kecik2,,kat depan tv mesti semangat tunggu isytihar puase..
Kalo isytihar raya lagi la x yah cakap,, itu paling semangat..ramai2 berkumpul depan tv..
Bile isytihar raya lusa nya,, semangat hilang balik..
Sebab kene puase lagi satu hari..sob sob sob..

Pastu dulu first2 belaja puasa,, mak suh try puasa stengah hari dulu..
Puasa setengah hari pon rasa macam dah lemah longlai mintak air...
isy2,,budak2 sangat..
Bile darjah satu,,kalo dekat sekolah ade bagi bubur lambuk,,
Bau aroma menusuk kalbu,,dugaan2..
Akhirnya,,x tertahan dugaan jugak..
Cuit sikit2 bubur lambuk masuk mulut..sodappppp...^__^

cuba carik mane aku...kihkih

Bila dah besar panjang ni pulak,, yang x tahan godaan nye dekat bazaar la..
Kalo boleh,,semua jenis benda nak beli..itu sedap,ini sedap..
Tengok makanan telan air liur je,, pastu beli..
Sampai2 umah,,kene marah,,beli banyak2..haha
Yela,,sape pulak nak makan, kalo penghuni rumah ni ramai x pe jugak, ini berapa ketul je..
memang patut pon kene marah..


Selamat berpuasa kawan2...
^______^

12 comments:

teha said...

selamat berpuasa :)

jaakechik said...

slm berpuasa bt azee jgk..jaa pun bz lately ini..xsempat nk bw sgt... hehe

~~oOpEt~~ said...

selamat berpuasa :D

De' chieka said...

Selamat berpuasa Hana ^^ ....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat berpuasa azee :)

baju merah suar merah tu kak anis ye? :)

EYFAalias said...

selamat berpuasa. amboi lagu blog dia. hehehee.

EYFAalias said...

eh bukan lagu blog ni. haha. silap2.

❤ Si Budak Vanilla ❤ said...

selamat berpuasa :D vanilla jgk ea? hehe. . :)

Kasih Salina said...

selamat berpuasa juga..semoga ramadhan kali ini lebih bermakna..

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpuasa dear azee..

-SUPERGIRL- said...

salam ramadhan :)

SP (spudinpunya) said...

selamat berpuasa azee :) pose penuh tau ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura