Monday, 28 January 2013

Karipap oh Karipap

Kat rumah ni keje aku asyik makan je..
Perkataan yang asyik keluar dari mulut adalah "LAPAR"
Sampaikan mak aku pon dah buat tak layan je. Huhu

Dan hari tu teringin makan karipap, nasib baik mak layankan je la.
Disebabkan aku yang mintak, kene la tolong ikut buat sekali.
Bab 'mengelip' karipap tu sangat la aku tak reti.
Tapi, nak try belaja jugak buat.
lagipon x suka la karipap yang kepit guna acuan tu.
Tak bez.

Nak tengok hasilnya aku 'mengelip' karipap..hee


hasil selepas percubaan yang pertama
Mak sampai cakap " tak payah buat la azee "
=,=


hasil selepas 3 kali mencuba.
Aku sangat bangga dengan hasilnya.
Hahahha
walaupun tak secantik mak aku buat, tapi aku sangat puas hati sebab macam jadi je..hihi



Jemput jemput makan, karipap aku buat siap masuk tv lagi..
^____^




11 comments:

Lady said...

rajinye buat karipap

Rapunzeel Cikilolo said...

sedpnye bile nampak dah goreng tu...

Qila Caprilla said...

post kt ak ckit azee..hahaha

:: Mrs.Eady :: said...

mesti sedap nih!

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,dah pndai tu..bgus2.

MizzTina said...

cantik apa.. sy xreti pun kelip² karipap..

Sue PeLik said...

cantek! nampak cam sdap jerk karipap gemuk2 huhuhu tapi saya tak suka makan karipap saya tak tahu laaa kenapa huhuhu

Kesuma Angsana said...

jadilah tu.. !

the malay male said...

mak buat...mesti sedap

amranaiman said...

amboi siap masuk tv tu.. haha ajr kelim karipap xpndai2 lagi ni -__-

Liyaa Mf said...

Sama laa. Tak pandai gak buat yg tepi dea tu. Dah banyak kali try tak jadi2 gak :P

Azee kita pandai la tu. 3 kali try je. Dah leh wat bisnes karipap pasni. Hehehe. Err suka gila karipap! Nak gak pelisssss -_-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura