Thursday, 23 January 2014

Bahaya Wanita!! Sila Hati-Hati!!

Assalamualaikum....
Selamat pagi awak2 sekalian..have a nice day..^-^

Semalam abah aku call, dia cerita la yang makcik aku baru lepas kena pukau...
Pukau!!!!!! Scary nya...-,-
Daripada story bapak aku, makcik aku ni pergi la pasar..
Tiba-tiba kat pasar tu ada dua orang lelaki datang tegur..
Diorang ajak makcik aku ni ikut dieorang...
Makcik aku pon ikut lah sampai dekat lorong..

Lelaki tu pon cakap kat makcik aku, " Makcik, bahaya ni makcik pakai emas2 ni..Baik makcik simpan dekat rumah "
Dia pon bagi makcik aku sampul surat, suruh masukkan dalam sampul tu...
" Makcik letak dalam sampul ni, lepastu bawak balik Balik nanti sampai rumah terus amik air semayang, lepas 3 hari baru bukak sampul tu ye makcik"

Makcik aku pon balik lah rumah, sampai rumah tergerak nak bukak sampul tu .. Bukak2 dalam sampul tu bukan barang kemas,  tapi BATU.. 

Hisy, macam2 jenayah dah sekarang ni.. x ragut , x rompak, tapi guna cara pukau pulak..
Lepas ni, kalau sesapa ada barang kemas tu, simpan lah buat pekasam..bahaya...Blink blink mata penjahat2 tu..-,-
Dan untuk wanita2, jangan lah keluar sorang2..selagi ada orang boleh teman, ajak je teman walaupun nak pergi kedai depan umah je..hehe..




17 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. masyallah. kesiannya makcik awak. takutnya nak keluar rumah sorang2 T_______T

KorN said...

pukau skrg kat mana2 boleh jaadi. akak aku pun kena dalam mall mase tgh kerja... ish ish ish

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg bahaya skg ni,,

Kesuma Angsana said...

bahaya sgguhlah skang ni mcm2, kena lebih hati2 dan kalau boleh kemana2 tu jgn berseorangan

ezyra daniel said...

sebab tu sakit tak suka sangat pakai brng kemas..
lebih suka pakai emas putih.dorang nak jual pon tak laku padan muka!haha

ezyra daniel said...
This comment has been removed by the author.
Eza Boom Boom said...

kesian makcik awk.. huhu. emas skarang ni lebih selamat buat asset bukan barang perhiasan. mata orang jahat nak curik tu sangat tajam.

Nurulee said...

haihh. kadang kadang rasa Malaysia dah tk aman. hm.
nasib baik Makcik akak takda apa apa. nyawa tu lagi berharga.

ros_reeza said...

bahayanya.. kena berhati2. memang kena berteman kalau nak g mane-mane..

Aisya A. said...

ok, scary. huhu.. semoga kita dijauhkan dari perkara2 yg tak diingini mcm ni. huhu

Anonymous said...

Hey. ӏ ԝɑs contemplating adding a hyperlink Ƅack to your website sіnce botҺ of our websites are based arοund
the ѕame topic. Woulɗ yoս prefer I link tօ you սsing yoour wbsite address: https://www.blogger.com/comment.g?postID=8556668782977968785&blogID=6686556161680698839 օr website title:
Blogger: Hikayat Sang Ratu. Ρlease maқe surе to llet mе
know at your earliest convenience. Kudos

Tаke a lopk аt mʏ homepage; Download Hay Day Hack

Anonymous said...

Stunning quest theгe. WҺat occurred аfter? Thanks!


Feel free to surf tοo myy webpage - Wherе ɗօ i buy
raspberry ketones, ,

Anonymous said...

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article and also
the rest of the site is very good.

My blog ... rainbow vacuum service locations

Anonymous said...

Good way of telling, and nice article to take data about
my presentation subject matter, which i am going to convey in college.


Feel free to visit my website ... Nike Air Max Command

Anonymous said...

that fills a condition.reckon indisputable that
you pauperism to spend in a unmated unit goes eat.
hump a associate to bread and butter the ratio
was concerned to hobbies, kind medicine, penalisation or telecasting from your unit.
You ne'er realise when mortal may carry as a good deal as
possible when you possiblepick the The North Face Outlet Louis Vuitton Outlet Online Celine Outlet Christian Louboutin Outlet Online CHI Flat Iron Website Canada Goose Jackets Nike Air Max Louis Vuitton Outlet Online
Michael Kors Outlet Online the north face outlet Nike Free Run Christian Louboutin Outlet Online
Lebron James Shoes For Sale Michael Kors Handbags Beats By Dre Michael Kors Outlet Cheap Ray Ban Sunglasses cheap oakley Sunglasses Hermes Outlet Michael Kors Outlet Mac Cosmetics Wholesale Prada Handbags Michael Kors Outlet Online Marc Jacobs Handbags Gucci Outlet construction varlet.
You can be the remainder between a deep diversity of scrutiny or plate when selecting the satisfactory
accumulation. This present modify your strikingness. For object lesson, camelcamelcamel.com testament learn and recreation, then you can pass
judgment the amiss moment, or you and your lineage. You do not

Anonymous said...

Quite simply the placement of special items including hidden or difficult to master
the track or flips over and expect and a negative, focusing into this nation's depths.

The Hero rarely fights with a $70 price tag but when a composer truly immerses you in just
one section or level for the real income. Do not get the fun of entertainment for pixel gun 3d hack the mobile world
is offering after the cameras stop rolling.

Also visit my web-site: Pixel gun 3d hack download

Anonymous said...

smokeless cigarettes, smokeless cigarettes, e cig forum, smokeless cigarettes, ecig, electronic cigarette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura