Friday 19 April 2013

Blog Bertukar Wajah..

Assalamualaikum....

Hai Hai..Perasan x ape yang lain dekat sini....Comel x kak Ton  , eh silap..Comel x blog aku???? =D
Tapi mesti lah bukan aku yang edit. Dengan idea yang kayu macam aku ni, boleh stress bab edit2 camni..
Tambah kena main dengan kod kod bagai yang  boleh buat mata aku pusing pusing tanpa henti, baik aku suruh orang tolong edit kan.. Senang kerja aku..Hihi..

Godek2 pakcik google kesayangan aku, terjumpa lah satu blog ni yang sediakan perkhidmatan mengedit blog. Harga mestilah aku tengok no 1, agak2 aku mampu, haa jalan..

Adik Comel ni lah yang mengeditkan blog aku ni..
Mana tau ada sapa2 nak edit blog ke,,meh tempah kat aku..kompem2,setahun pon belum tentu siap..=P
Jom la terjah Adik Comel ni, kot2 nak tempah ke..
Aku punya full edited RM15 ringgit, campur header sekali..
Yang penting, aku puas hati. Dekat header pon dah x letak gambar sedepek muka aku..Malu pulak letak gambar sendiri..kihkihkih


10 comments:

Izza Sakura said...

Hehe.adik comel la pulak kan akak yg cumil,hihi.blog pun cumil jg

nuyui a.k.a miss YUI said...

ingtkan slh masuk td..hoho

TiranaAduka said...

salam puteri hana

Ada post tentang puteri hana di blog saya. Tajuk
Buat mereka aku hargai.


Nak minta alamat surat menyurat.ada hadiah saguhati buat puteri hana.tq

Anonymous said...

cantik rumah baru. KA suka !

reza said...

kak ton comel..errr :D

Cik Rose said...

cantik... ppurple feveret Ros :)

sihaloho said...

Thank you for making this interesting article. I'm happy to visit here

Zehan Ilyana said...

hai awak..
:D

Ihsan Arifin said...

not bad la ;)
rm15 so cheap hihi

belogkiter said...

not bad.. comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright 2013 © Azee Hana,Design by Izza Sakura